BLOGGER TEMPLATES AND IMVU Layouts »

About Me

My Photo
khairul izzat
name aku khairul izzat bin mohamad :) orang pggil aku ijat/izzat/acik/dan lain2 seseorang yg agak gile , pemalas dan gile lgi skali ,hahah bersekolah ,di SMT TUANKU JAAFAR .tahun ni ,ade lah tahun yang terbaik dalam hidup aku :) .im enjoying it :) .dan tahun depan aku nk masuk hostel .haha tak sabar la pulak :)
View my complete profile

27.4.11

pagi yang hujannnnnnnnn ~
masuk kelas dengan badan yang basah :DD hahah pstu balaja mcm biase smpai pkol 2.30
rehat tengah hari ~ makan2 dekat kantin jap :DD
pkol 3.30 koko pon start ,pstu lepak kat kelas M2 jap ngan bebudak nih ,
baru cadang nk ponteng koko ,pstu lepak kat kelas M2
pstu tenampak plak 'die' ,HAHAH :D die same kelab ngan aku :D
pastu aku pon ikot la die masok kelab(kebudayaan) tu ,
dalam pejalan nk masuk kelab ,tgk die tak ade ,haish ,
sia sia aku masuk kelab tu -____-
kene menari daaaa ~ aku KAYU ! HAHAH :D
pstu 4.30 balikkk !
sebelum tu lepak lepak jap ,tgk bdak training koir ,
untung suare sedap -_______-
pstu pegi blakang bdak2 koir tu ,
tgk paan men gitar :D hahah ,bodoh ! memekak je kat blakang tu :DD
pstu pkol 5.00 balikk rumaaa ! hahah

0 comments:

Pengintip Saya